Summit to Eat Boloňské těstoviny BigPack217g
Dehydrované jídlo
Boloňské těstoviny značky Summit to Eat ve velkém balení spolehlivě nasytí dvě dospělé osoby. Pochutnají si všichni milovníci italské kuchyně.
Informace o produktu
Tento cestovní pokrm značky Summit to Eat je velmi praktický, a to díky své váze a velikosti. Nejsou zde použity žádné umělé konzervanty, což zaručuje vynikající přírodní aroma. Má také dlouhou trvanlivost - až 7 let. Díky technice vymrazování, která funguje na principu vysušení mrazem, je jídlo zakonzervováno a zbaveno drtivé většiny vody. Chuť ovšem zůstává stále jako za čerstva.
Výhody pokrmu Summit to Eat Boloňské těstoviny:
- praktické, chutné
- rychlá příprava
- vysoká trvanlivost 7 let
- bez konzervantů
Příprava:
1. Odtrhněte okraj pytlíku.
2. Vyjměte sáček obsahující pohlcovač kyslíku (nehořlavý sáček obsahující oxid železa pohlcující vlhkost).
3. Do pytlíku nalijte horkou vodu (495 ml) a zamíchejte.
4. Uzavřete pytlík a obsah ponechejte rehydratovat.
5. Po 8 minutách zamíchejte, případně dochuťte.
Tabulka výživových hodnot:
Výživová hodnota |
|
na 100 g |
na porci (217 g) |
Energie |
|
539 kcal |
1003 kcal |
Bílkoviny |
21,4 g | 39,8 g | |
Sacharidy |
|
42,1 g |
78,3 g |
Z toho cukry |
|
5,6 g |
10,4 g |
Tuky |
|
29,3 g |
54,5 g |
Složení:
- těstoviny (pšenice) (27%)
- rajčata
- rajský protlak
- mleté hovězí maso (11%)
- cibule
- řepkový olej
- mletý česnek
- směs italského koření
- sůl
Hodnocení týmu 4camping:
"Jídlo na cesty od značky Summit to Eat jsem ochutnal poprvé. Boloňské těstoviny jsou pro mě zatím nejslabší zástupce jinak výborných jídel této značky."
Parametry
- Značka
- Summit to Eat
- Hmotnost
- 217 g
- Počet porcí
- 2
- Druhy masa
- Hovězí
- Trvanlivost
- 7 let
- Způsob úpravy
- Dehydrované
- Druh kuchyně
- Italská
- Vegetariánské
- Ne
- Bezlepkové
- Ne
- Barva
- žlutá
- Záruční doba
- 2 roky
- Kód produktu
- 76037855
- EAN
- 5060138532007
O výrobci
Summit to Eat je nová značka, která vznikla přebrandováním světoznámé značky Mountain House v Evropě. Více než 40 let je nejoblíbenějším výrobcem dehydrované stravy mezi cestovateli, turisty, táborníky a dalšími outdoorovými nadšenci. Výrobní postupy a technologie se nezměnili, naopak se rozšířila nabídka jídel a zvýraznila se chuť (ne glutamáty!).