Kategorie
Info pro zákazníky
O společnosti
- Kontakty
- O nás
- Spolupracujeme s...
- Kariéra
- Vnitřní oznamovací systém
- Podpora z EU
- Odpovědnost ve 4camping
🏷️ Kód SOFT15: 15% sleva na všechny měkouše 🐑
🎁 TIPY NA DÁRKY: Výběr toho nejlepšího pro milovníky přírody. 🎄
⚡ eXtra slevy: získejte slevové kupony na vybrané značky. Získat
Nemám zájem o slevy a akce, chci lištu skrýt
Sepsali jsme otázky, na které se nás na nejčastěji ptáte. Pokud jste odpověď nenašli, využijte naši zákaznickou linku.
Forma doručení | do 1599 Kč | 1600 Kč - 9999 Kč | nad 10000 Kč |
Osobní odběr - prodejny 4camping | Zdarma | Zdarma | Zdarma |
Osobní odběr - Zásilkovna - zásilky do 10 Kg | 59 Kč | Zdarma | Zdarma |
Dopravce - Zásilkovna | 99 Kč | Zdarma | Zdarma |
Balíkovna | 49 Kč | Zdarma | Zdarma |
Dopravce - DPD | 99 Kč | Zdarma | Zdarma |
Osobní odběr - DPD Pickup | 59 Kč | Zdarma | Zdarma |
Česká pošta - Balík do ruky | 89 Kč | Zdarma | Zdarma |
Česká pošta - Balík na poštu | 89 Kč | Zdarma | Zdarma |
Dopravce - GLS | 99 Kč | Zdarma | Zdarma |
DHL Freight | 799 Kč | 799 Kč | Zdarma |
Platba dobírkou nebo platba při osobním odběru na pobočkách 4camping je za 20 Kč.
Objednávky se snažíme předat dopravci v pracovní dny do 24 hodin od jejich vytvoření. Běžná doba doručení je 1-2 pracovní dny. Stav objednávky můžete sledovat pomocí odkazu, který vám zašleme emailem společně s rekapitulací objednávky. O datu doručení vás bude informovat dopravce.
Zboží je na všech prodejnách k dispozici obvykle do 2 pracovních dní, v Praze do 1 pracovního dne. O tom, že je zboží připraveno k vyzvednutí, vás budeme informovat pomocí SMS a e-mailu.
Zaplatit můžete platební kartou, převodem, přes Twisto nebo v hotovosti (dobírkou nebo na prodejně při převzetí). Benefitní karty/Flexi passy nepřijímáme.
V e-shopu si vyberete zboží tak jako jste zvyklí a při platbě zvolíte platební metodu Twisto. Ve chvíli expedice zboží obdržíte e-mailem elektronickou fakturu. V tuto chvíli vám také začíná běžet 30denní splatnost, do které je potřeba fakturu uhradit společnosti Twisto. Služba je pro zákazníka zdarma. Více informací najdete ZDE.
Slevový kupon můžete zadat do pole slevový kód v dolní části přehledu objednávky v košíku (www.4camping.cz/kosik). Po stisknutí tlačítka použít se sleva automaticky odečte od hodnoty objednávky. Více o Slevových kódech
Vzhledem k šíři sortimentu, je většina zboží dostupná pouze na centrálním skladě. Zboží je nutné si na prodejnu nejdříve objednat, přičemž si můžete objednat i více kusů k porovnání a vyzkoušení a o koupi se rozhodnout až na místě.
Ano. Všechny naše prodejny jsou vybaveny zkušební kabinkou. Zboží platíte až po vyzkoušení.
Vložte do košíku zboží, které si chcete na prodejně vyzkoušet. Jako dopravu zvolte doručení na vámi vybranou prodejnu a platbu hotově nebo kartou při převzetí.
Zboží je na všech prodejnách k dispozici obvykle do 2 pracovních dnů. V Praze do 1 pracovního dne. O tom, že zboží je připraveno k vyzvednutí, vás budeme informovat pomocí SMS a e-mailu.
Na všech prodejnách máte na vyzvednutí 3 pracovní dny s možností prodloužení o 1 den. V případě, že si zboží nemůžete vyzvednout, zavolejte prosím na zákaznickou linku a domluvte se na pozdějším termínu převzetí.
Možnosti parkování uvidíte po rozkliknutí mapky na stránce konkrétní prodejny.
Ano, platit kartou lze ve všech našich prodejnách.
Nepoužité zboží můžete vrátit do 14ti dnů od převzetí objednávky. Pokud jste členem zákaznického programu 4camping eXtra, máte na vrácení zboží 30 dnů.
Pro vrácení zboží vyplňte prosím formulář pro vrácení zboží.
Vracet zboží můžete:
Originální obal zboží nesmí být poškozen. V případě poškození zboží či obalu bude vratná částka dle posouzení zohledněna.
Ano, zboží můžete zaslat vámi vybraným dopravcem. Důležité je, aby bylo doručeno na naši adresu. Zaslání vráceného zboží je vždy na náklady zákazníka.
Peníze vám vrátíme na účet do 14 dnů od převzetí vráceného zboží.
Prodloužená lhůta platí pro všechno zboží zakoupené v období od 1. 11. do 23. 12. 2024 na našem e-shopu. Zboží je možné vyměnit do 15. 1. 2025. Zboží lze vyměnit za jinou dostupnou velikost nebo za jiný produkt ve stejné či vyšší hodnotě (případný rozdíl doplatíme). Více informací najdete ZDE.
Zboží je možné vyměnit kus za kus pouze na našich prodejnách. Pro výměnu je nutné si předem vytvořit objednávku na e-shopu na danou prodejnu a po SMS upozornění přijít zboží vyměnit. Zboží znovu nehraďte.
Pokud nemáte možnost naši prodejnu navštívit, je potřeba zboží vrátit prostřednictvím dopravce na naši adresu: 4Camping - Rosice Park, ODDĚLENÍ VRATEK A REKLAMACÍ, Nádražní 794, 533 51 Pardubice - Rosice. Do balíku přiložte vratkový formulář nebo číslo případu, které získáte po vyplnění formuláře.
Zboží můžete vrátit do 14 dnů od převzetí a objednat si zboží nové v požadované velikosti. Pokud jste členem zákaznického programu 4camping eXtra, máte na vrácení zboží 30 dnů.
Převzali jste balíček, který obsahoval jakkoliv poškozené zboží? V balení produktu chyběla nějaká jeho součást? Vyplňte prosím příslušný formulář a my vás budeme kontaktovat.
Vaše zásilka obsahovala jiné zboží, než bylo v objednávce? V balíku něco chybělo nebo naopak tam bylo něco navíc? Vyplňte prosím příslušný formulář a my vás budeme kontaktovat.
Peníze vám vrátíme na účet do 14 dnů od převzetí vráceného zboží.
Pro urychlení reklamace doporučujeme vyplnit reklamační formulář.
Doručit zboží na reklamaci můžete:
Převzali jste balíček, který obsahoval jakkoliv poškozené zboží? V balení produktu chyběla nějaká jeho součást? Vyplňte příslušný formulář a my vás budeme kontaktovat.
Vaše zásilka obsahovala jiné zboží, než bylo v objednávce? V balíku něco chybělo nebo naopak tam bylo něco navíc? Vyplňte příslušný formulář a my vás budeme kontaktovat.
Špatně zvolená velikost a nepadnoucí střih není vadou výrobku a nejedná se tudíž o reklamaci. Do 14 dnů od převzetí můžete zboží vrátit. Pokud jste členem zákaznického programu 4camping eXtra, máte na vrácení zboží 30 dnů.
Při přijetí reklamace vám vystavíme reklamační protokol, do kterého zaznamenáme aktuální datum, přesné označení zboží a také způsob vyřízení, jaký požadujete.
Reklamované zboží následně ve spolupráci s výrobcem posoudíme.
Ze zákona to může trvat až 30 dní, ale snažíme se to stihnout co nejdříve. O průběhu reklamace vás budeme průběžně informovat.
Ozvěte se nám na reklamační linku: +420 214 214 702 nebo napište na reklamace@forcamping.cz
Teoreticky by stačila jen tyčka. V případě uznání reklamace, bylo by nutné dodatečně doposlat celý stan. Proto doporučujeme k reklamaci doručovat zboží vždy včetně všech jeho součástí.
Slevový kupon můžete zadat do pole slevový kód v dolní části přehledu objednávky v košíku. (www.4camping.cz/kosik) Po stisknutí tlačítka použít se sleva automaticky odečte od hodnoty objednávky.
Přehled aktuálně platných slevových kódů naleznete na stránce Extra slevy.
Ano, kódy stačí zadávat do pole slevový kód jednotlivě.
Bohužel ne. V každé objednávce je možné využít pouze 1 slevový kupon.
Bohužel ne, na nákup dárkových poukazů, jakožto ceninu (alternativu peněz), nelze uplatnit slevové kódy.
Ano, k dárkovým poukazům lze v objednávce přidat také jeden slevový kupon. Kódy se zadávají do pole slevový kód jednotlivě.
Zkontrolujte si, zda jste zadali slevový kupon správně a zda nevypršela jeho platnost. Pokud je vše v pořádku a kupon stále nefunguje, napište nám prosím na email: objednavky@forcamping.cz.
Slevový kupon odesíláme na zadaný email automaticky. Měl by dorazit do 5 minut. V případě, že se vám v poště nezobrazí, zkontrolujte si záložku "hromadné" a "spam".