Přeskočit na kategorie produktů Přeskočit na košík Přeskočit na navigaci

Nemám zájem o slevy a akce, chci lištu skrýt

FAQ - Často kladené otázky

Sepsali jsme otázky, na které se nás na nejčastěji ptáte. Pokud jste odpověď nenašli, využijte naši zákaznickou linku.

 

 Co vás zajímá?

 

 Nákup, doručení

Jaké jsou možnosti doručení?

  1. Doručení kurýrem na adresu - DPD, GLS, Zásilkovna, Česká Pošta
  2. Osobní odběr na prodejnách 4camping
  3. Osobní odběr na výdejních místech Zásilkovny
  4. Doručení balíku na libovolnou poštu nebo Balíkovnu

 

Kolik zaplatím za dopravu a osobní odběr?

Forma doručení do 1599 Kč 1600 Kč - 9999 Kč nad 10000 Kč
Osobní odběr - prodejny 4camping  Zdarma Zdarma Zdarma
Osobní odběr - Zásilkovna - zásilky do 10 Kg  59 Kč Zdarma  Zdarma
Dopravce - Zásilkovna 99 Kč Zdarma Zdarma
Balíkovna 49 Kč Zdarma Zdarma
Dopravce - DPD 99 Kč Zdarma Zdarma
Osobní odběr - DPD Pickup 59 Kč Zdarma Zdarma
Česká pošta - Balík do ruky 89 Kč Zdarma Zdarma
Česká pošta - Balík na poštu 89 Kč Zdarma Zdarma
Dopravce - GLS 99 Kč Zdarma Zdarma
DHL Freight 799 Kč 799 Kč Zdarma

Platba dobírkou nebo platba při osobním odběru na pobočkách 4camping je za 20 Kč. 

Kdy bude moje objednávka doručena?

Objednávky se snažíme předat dopravci v pracovní dny do 24 hodin od jejich vytvoření. Běžná doba doručení je 1-2 pracovní dny. Stav objednávky můžete sledovat pomocí odkazu, který vám zašleme emailem společně s rekapitulací objednávky. O datu doručení vás bude informovat dopravce. 

Kdy bude zboží připraveno k vyzvednutí na prodejně?

Zboží je na všech prodejnách k dispozici obvykle do 2 pracovních dní, v Praze do 1 pracovního dne. O tom, že je zboží připraveno k vyzvednutí, vás budeme informovat pomocí SMS a e-mailu.

Jak mohu zaplatit svou objednávku?

Zaplatit můžete platební kartou, převodem, přes Twisto nebo v hotovosti (dobírkou nebo na prodejně při převzetí). Benefitní karty/Flexi passy nepřijímáme. 

Jak funguje platba přes Twisto?

V e-shopu si vyberete zboží tak jako jste zvyklí a při platbě zvolíte platební metodu Twisto. Ve chvíli expedice zboží obdržíte e-mailem elektronickou fakturu. V tuto chvíli vám také začíná běžet 30denní splatnost, do které je potřeba fakturu uhradit společnosti Twisto. Služba je pro zákazníka zdarma. Více informací najdete ZDE.

Kam mám zadat slevový kupon?

Slevový kupon můžete zadat do pole slevový kód v dolní části přehledu objednávky v košíku (www.4camping.cz/kosik). Po stisknutí tlačítka použít se sleva automaticky odečte od hodnoty objednávky. Více o Slevových kódech

 

 

 Prodejny, možnost vyzkoušení

Jak zjistím, jaké zboží máte skladem na prodejně?

Vzhledem k šíři sortimentu, je většina zboží dostupná pouze na centrálním skladě. Zboží je nutné si na prodejnu nejdříve objednat, přičemž si můžete objednat i více kusů k porovnání a vyzkoušení a o koupi se rozhodnout až na místě.

Můžu si objednat více velikostí a vyzkoušet si zboží na prodejně?

Ano. Všechny naše prodejny jsou vybaveny zkušební kabinkou. Zboží platíte až po vyzkoušení. 

Jak objednám zboží na vyzkoušení na prodejnu?

Vložte do košíku zboží, které si chcete na prodejně vyzkoušet. Jako dopravu zvolte doručení na vámi vybranou prodejnu a platbu hotově nebo kartou při převzetí. 

Kdy dorazí objednané zboží na prodejnu?

Zboží je na všech prodejnách k dispozici obvykle do 2 pracovních dnů. V Praze do 1 pracovního dne. O tom, že zboží je připraveno k vyzvednutí, vás budeme informovat pomocí SMS a e-mailu.

Jak dlouho na mě objednávka na prodejně počká?

Na všech prodejnách máte na vyzvednutí 3 pracovní dny s možností prodloužení o 1 den. V případě, že si zboží nemůžete vyzvednout, zavolejte prosím na zákaznickou linku a domluvte se na pozdějším termínu převzetí. 

Můžu u prodejny zaparkovat?

Možnosti parkování uvidíte po rozkliknutí mapky na stránce konkrétní prodejny

Dá se platit kartou?

Ano, platit kartou lze ve všech našich prodejnách.

 

Vrácení a výměna zboží

Jak mohu zboží vrátit?

Nepoužité zboží můžete vrátit do 14ti dnů od převzetí objednávky. Pokud jste členem zákaznického programu 4camping eXtra, máte na vrácení zboží 30 dnů.
Pro vrácení zboží vyplňte prosím formulář pro vrácení zboží

Vracet zboží můžete:

  • osobně na našich prodejnách 
  • prostřednictvím dopravce - zašlete na adresu: 4Camping - Rosice Park, ODDĚLENÍ VRATEK A REKLAMACÍ, Nádražní 794, 533 51 Pardubice - Rosice. Do balíku přiložte vratkový formulář nebo číslo případu, které získáte po vyplnění formuláře. 

Originální obal zboží nesmí být poškozen. V případě poškození zboží či obalu bude vratná částka dle posouzení zohledněna.

Mohu zboží zaslat přes Zásilkovnu?

Ano, zboží můžete zaslat vámi vybraným dopravcem. Důležité je, aby bylo doručeno na naši adresu. Zaslání vráceného zboží je vždy na náklady zákazníka. 

Vracím zboží, kdy mi vrátíte peníze?

Peníze vám vrátíme na účet do 14 dnů od převzetí vráceného zboží. 

Prodloužená lhůta pro výměnu dárků

Prodloužená lhůta platí pro všechno zboží zakoupené v období od 1. 11. do 23. 12. 2024 na našem e-shopu. Zboží je možné vyměnit do 15. 1. 2025. Zboží lze vyměnit za jinou dostupnou velikost nebo za jiný produkt ve stejné či vyšší hodnotě (případný rozdíl doplatíme). Více informací najdete ZDE

Nesedí mi velikost, jak ji mohu vyměnit?

Zboží je možné vyměnit kus za kus pouze na našich prodejnách. Pro výměnu je nutné si předem vytvořit objednávku na e-shopu na danou prodejnu a po SMS upozornění přijít zboží vyměnit. Zboží znovu nehraďte.

Pokud nemáte možnost naši prodejnu navštívit, je potřeba zboží vrátit prostřednictvím dopravce na naši adresu: 4Camping - Rosice Park, ODDĚLENÍ VRATEK A REKLAMACÍ, Nádražní 794, 533 51 Pardubice - Rosice. Do balíku přiložte vratkový formulář nebo číslo případu, které získáte po vyplnění formuláře.

Zboží můžete vrátit do 14 dnů od převzetí a objednat si zboží nové v požadované velikosti. Pokud jste členem zákaznického programu 4camping eXtra, máte na vrácení zboží 30 dnů. 

Zboží mi dorazilo poškozené

Převzali jste balíček, který obsahoval jakkoliv poškozené zboží? V balení produktu chyběla nějaká jeho součást? Vyplňte prosím příslušný formulář a my vás budeme kontaktovat. 

Přišlo mi jiné zboží, než jsem si objednal

Vaše zásilka obsahovala jiné zboží, než bylo v objednávce? V balíku něco chybělo nebo naopak tam bylo něco navíc? Vyplňte prosím příslušný formulář a my vás budeme kontaktovat. 

Vracím zboží, kdy mi vrátíte peníze?

Peníze vám vrátíme na účet do 14 dnů od převzetí vráceného zboží.

 

 Reklamace

Jak reklamovat zboží?

Pro urychlení reklamace doporučujeme vyplnit reklamační formulář

Doručit zboží na reklamaci můžete: 

  • osobně na našich prodejnách
  • prostřednictvím dopravce - reklamované zboží včetně všech jeho součástí zašlete spolu s kopií daňového dokladu a s reklamačním formulářem na adresu: 4Camping - Rosice Park, ODDĚLENÍ VRATEK A REKLAMACÍ, Nádražní 794, 533 51 Pardubice - Rosice

Zboží mi přišlo poškozené 

Převzali jste balíček, který obsahoval jakkoliv poškozené zboží? V balení produktu chyběla nějaká jeho součást? Vyplňte příslušný formulář a my vás budeme kontaktovat. 

Přišlo mi jiné zboží, než jsem si objednal 

Vaše zásilka obsahovala jiné zboží, než bylo v objednávce? V balíku něco chybělo nebo naopak tam bylo něco navíc? Vyplňte příslušný formulář a my vás budeme kontaktovat. 

Nesedí mi velikost, mohu produkt reklamovat?

Špatně zvolená velikost a nepadnoucí střih není vadou výrobku a nejedná se tudíž o reklamaci. Do 14 dnů od převzetí můžete zboží vrátit. Pokud jste členem zákaznického programu 4camping eXtra, máte na vrácení zboží 30 dnů. 

Jak probíhá reklamace?

Při přijetí reklamace vám vystavíme reklamační protokol, do kterého zaznamenáme aktuální datum, přesné označení zboží a také způsob vyřízení, jaký požadujete. 

Reklamované zboží následně ve spolupráci s výrobcem posoudíme. 

Ze zákona to může trvat až 30 dní, ale snažíme se to stihnout co nejdříve. O průběhu reklamace vás budeme průběžně informovat. 

Kde se mohu informovat o průběhu mé reklamace?

Ozvěte se nám na reklamační linku: +420 214 214 702 nebo napište na reklamace@forcamping.cz

Musím na reklamaci poslat celý stan nebo stačí prasklá tyčka?

Teoreticky by stačila jen tyčka. V případě uznání reklamace, bylo by nutné dodatečně doposlat celý stan. Proto doporučujeme k reklamaci doručovat zboží vždy včetně všech jeho součástí.

 

  Slevové kódy a dárkové poukazy

Kam mám zadat slevový kupon?

Slevový kupon můžete zadat do pole slevový kód v dolní části přehledu objednávky v košíku.  (www.4camping.cz/kosik) Po stisknutí tlačítka použít se sleva automaticky odečte od hodnoty objednávky.

Kde mohu získat slevový kupon?

Přehled aktuálně platných slevových kódů naleznete na stránce Extra slevy.

Mám více dárkových poukazů, mohu je využít v jedné objednávce?

Ano, kódy stačí zadávat do pole slevový kód jednotlivě.

Mohu využít více slevových kuponů?

Bohužel ne. V každé objednávce je možné využít pouze 1 slevový kupon.  

Mohu použít slevový kód na nákup dárkové poukazu?

Bohužel ne, na nákup dárkových poukazů, jakožto ceninu (alternativu peněz), nelze uplatnit slevové kódy.

Je možné kombinovat dárkový poukaz a slevový kupon?

Ano, k dárkovým poukazům lze v objednávce přidat také jeden slevový kupon. Kódy se zadávají do pole slevový kód jednotlivě.

Proč se mi nenačetl slevový kupon?

Zkontrolujte si, zda jste zadali slevový kupon správně a zda nevypršela jeho platnost. Pokud je vše v pořádku a kupon stále nefunguje, napište nám prosím na email: objednavky@forcamping.cz.

Kdy mi přijde slevový kupon na 1. nákup?

Slevový kupon odesíláme na zadaný email automaticky. Měl by dorazit do 5 minut. V případě, že se vám v  poště nezobrazí, zkontrolujte si záložku "hromadné" a "spam".